Renan Koen - Kayıp İzler Gizli Anılar

"ışığı kaybetmiştim ben…tamamen karanlığın, soğuğun, ıssızlığın, yalnızlığın içinde…beni hiç duymadın ilk başta, başka kapılar çalmak zorunda kaldım; hepsi mahkumiyet dolu kapılar. “beni buluşturur musun tekrar ışıkla” çağrısıyla, yakarışıyla, hepsine çaresizce umutlu; her seferinde daha çok acı çektiğim, her seferinde ölesiye hırpalandığım, yaralandığım…

.bir müddet sonra hakettiğime inandım burada yaşamayı, soğuğa ıssızlığa mahkum olarak...mahkumiyete mahkum…tüm güzelliklerden mahrum…

tam da inandığıma işte buna, sen beni buldun. Önceleri ses etmedim sesine, sustum, saklandım, güvenemedim sana, esasen ışığa çıkmaktan korktum, bunca alışmışken ıssızlığa. ta ki senin tamamen şefkatte olduğunu hissedinceye kadar, beni hırpalayan ve kendi hapisanelerinde mahkum eden insanlardan beni kurtarıncaya kadar…işte o zaman seslendim ilk başta sadece, sen beni duyup kendimi göstermememe ragmen sevgiyle, şefkatle, kararlılıkla aramayı sürdürünce gösterebildim kendimi…

yaralarımı, acılarımı senden başka kimse bu denli saramazdı ki zaten, bu denli koşulsuzca…şimdi iyileşiyorum…en çok sevdiğim de bunun koşulsuz olması, mahkumiyetsiz, mecburiyetsiz…

hadım edilmiştim ben…;duygularımdan, dişiliğimden, sevgiden, ışıktan hadım edilmiştim, güzelliklerden, aşktan…

herkes yaşar da tüm onları, ben karanlık kuyumda mahkumdum “zan”nederdim…

ama şimdi sana kavuştum, aşktayım koşulsuzca….."

Renan Koen'in 'kayıp izler gizli anılar' adlı ikinci albümü Kalan Müzik etiketiyle çıktı.

Sasha Rozhdestvensky
keman / violino / violin

Elif Kantarcı
viyola / viola

Sedef Erçetin
çello / chello / cello

Renan Koen
piyano / piano
soprano
armonium / harmonium
kompozisyonlar / kompozisyones / compositions

Ertan Tekin
duduk

Derya Türkan
kemençe / kemenche

Özer Özel
yaylı tanbur / tanbur de arko / tanbur played with a bow
mızraplı tanbur / tanbur djugado kon plektrum / tanbur played with plectrum

Mehmet Akatay
vurmalı çalgılar / perkusion turko / turkish percussion

Kemal Akdoğan
tenor

Şimon Asayas
hazan / hazzan

Leon Esim
şofar / shofar

Reuben de Lautour
prodüktör / produktor / producer

Albümdeki Parçalar
01. Tres Ermanikas Eran
02. Una Matiika De Ruda
03. Aruoles Yoran Por Luvia
04. Morenika a Mi Me Yaman
05. Komo La Rosa En La Guerta
06. Dos Amantes Tengo La Mi Mama
07. De La Djuma Sale El Moro
08. Pasharo D’ermozura
09. Mi Ze Yemalel
10. Torondon
11. İstanbul Süiti
12. Teslim ‘’Babam’a’’
13. Mi Alma Triste
14. Noches Noches
15. Tres İjas Tiene El Buen Rey
16. Dia De Alhad
17. Kuando La Komadre Dize
18. Adonay Yom Lekha Eerokh Tehina
19. Yarad Dodi Legano
20. Durme Durme Ermoza Donzeya